معرفی وبلاگ
خداوندا؛ ميخواهم هماني شوم كه تو خواهي / نه هماني كه شوي برايم و من ميخواهم ! / خواهان آنم كه شوم برايت و تو خواهي / خواست من همان شود كه تو ميخواهي............................. *************************** منم آن شاعر تواب كه در آخر عمر / روي قله ي پر از قافيه ها / و تو مسجدي پر از خاطره ها / گاهي سجده و گاهي يه نيم نگاه / و بدنبال پر از حساي خوب / با لغاتي كه نشان دهد يادي به اوست / بنويسم شعري نو رو چكنويس / تا خدا گويد : تو اي بنده من / تو در اين جاي قدمگاه / فقط از ما بنويس ( تنظيم: داريوش دوسراني )
دسته
محرم و صفر
ادبستان
معلم و آموزه هایش
نماز ستون دین
رایانه، موبایل و فنی
حرفهای دین 2
حرفهای دین 1
هنر زنان ایرانی
پزشکی و سنتی
خبر و ورزش
از هر دری سخنی
لینکستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 175984
تعداد نوشته ها : 143
تعداد نظرات : 163
Rss
طراح قالب



بسمه تعالی

 

به نام خداوند بخشنده و مهربان

که تا نفس هست، عبد اویم در جهان

گر از این دنیا روم، به آخرت پرواز کنان

تا قیامت نیز، عبد اویم همچنان

 

یکی از من خواست که خواسته اش را برآورده سازم، اما او خواسته ای می خواست که از دست من ساخته نبود. ولیکن من از او خواستم که اگر می خواهد خواسته مرا نیز بشنود و به آن بیاندیشد و تا لحظه ای که خداوند عمری را برایش مقدر نموده و باقی می گذارد، این خواسته را با تمام وجود و از ته دل از او بخواهد و خواستارش باشد و تا هر لحظه ای که نفس می کشد و حیات خود را سپری می کند تا زنده بماند و زندگی کند، بسیار با خداوندِ قادر و یزدان؛ راز و نیاز کند و بگوید:


ای خدای نیازمندان و ای یاریگر و برآورندة خواسته های مستمندان، من و جملگی همه بندگانت؛ فراوان و از ته دل و جان، تنها خواهان تو هستیم و از تو می خواهیم که خواسته هایمان را برآورده سازی.


تو ای نور حقیقت و یقین ذهن و دلها، برآورده ساز تمام خواسته های بندگانت را و در هر زمان که تو می خواهی، یا رب العالمین...


 و در ادامة مناجات خود باز هم بگو:


خداوندا؛

می خواهم همانی شوم که تو می خواهی               

نه همانی که شوی برایم و من می خواهم

خواهان آنم که شوم برایت و تو خواهی

خواست من همان شود که تو می خواهی

 

متن از : داریوش دوسرانی (TAVABAM)




دسته ها :
شنبه 6 6 1395 14:31
X